Корпоративтік этика-бұл жұмыс ортасындағы қызметкерлер мен Компания басшылығының мінез-құлқын реттейтін ережелер мен нормалар жүйесі. Ол кәсіби және тиімді жұмыс ортасын құру үшін қызметкерлердің өзін қалай ұстау керектігін анықтайды. Корпоративтік этика кез келген компанияның ажырамас бөлігі болып табылады, өйткені ол бизнестің табыстылығына ықпал етеді, қызметкерлердің адалдығын арттырады және компанияның қоғамдық имиджін нығайтады.
Корпоративтік этиканың негізгі элементтеріне мыналар жатады:
Адалдық пен ашықтық-барлық қызметкерлер өз коммуникацияларында адал және ашық болуы керек, ал басшылық компания және оның қызметі туралы шынайы ақпарат беруі керек.
Сыйластық пен төзімділік — барлық қызметкерлер нәсіліне, жынысына, дініне немесе мәдениетіне қарамастан бір-бірін құрметтеуі керек.
Құпиялылық және деректерді қорғау-әрбір қызметкер өзіне сеніп тапсырылған ақпараттың құпиялылығын сақтауы және компания тұтынушыларының деректерін қорғауы керек.
Жұмыс тәртібі-қызметкерлер компанияның ережелері мен саясатын сақтауы, жұмыс кестесін ұстануы және жұмыс өзара әрекеттесуінде тәртіпті болуы керек.
Кәсібилік-қызметкерлер жазбаша және ауызша қарым-қатынасты қоса алғанда, барлық қарым-қатынастарында кәсібилік пен сыпайылық танытуы керек.
Жауапкершілік және өзін — өзі басқару-әрбір қызметкер өз әрекеттері үшін жауап беруі және өзін-өзі жетілдіруге ұмтылуы керек.
Экологиялық хабардарлық-компания өз қызметкерлерін экологиялық саналы мінез-құлыққа, соның ішінде қағаз бен энергияны пайдалануды азайтуға шақыруы керек.
Сонымен қатар, компаниялардың өз қызметі мен миссиясының сипатына байланысты корпоративтік этика ережелері мен саясаты болуы мүмкін.
Сонымен қатар, компаниялардың өз қызметі мен миссиясының сипатына байланысты корпоративтік этика ережелері мен саясаты болуы мүмкін.
Сонымен қатар, корпоративтік этика қызметкерлердің мінез-құлқын анықтап қана қоймайды, сонымен қатар олардың эмоционалды жағдайы мен мотивация деңгейіне әсер етуі мүмкін. Корпоративтік этиканың жоғары стандарттарын ұстанатын Компания сау және қолдаушы ортаны құра алады, бұл өз кезегінде өнімділіктің жоғарылауына және бизнес нәтижелерінің жақсаруына әкелуі мүмкін.
Сонымен қатар, корпоративтік этика компанияның имиджі үшін өте маңызды. Клиенттер мен серіктестер компанияны тек өнім немесе қызмет сапасы бойынша ғана емес, сонымен қатар оның жұмыс ортасында өзін қалай ұстайтыны бойынша бағалай алады. Корпоративтік этиканың жоғары стандарттарын ұстанатын Компания өз клиенттері мен серіктестері арасында үлкен сенім мен құрметке ие бола алады.
Тұтастай алғанда, корпоративтік этика кез келген компанияның табысының ажырамас бөлігі болып табылады. Ол қызметкерлердің жұмыс ортасында өзін қалай ұстау керектігін анықтайды және салауатты жұмыс ортасын құруға, қызметкерлердің адалдығын арттыруға және бизнес нәтижелерін жақсартуға ықпал етеді.